Senket Golf 6 2011. Hva er godkjent høyde?

Anbefalte innlegg

Hva er godkjent høyde på en Golf 6 hvis man skal måle fra senter hjul til skjermkant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette står i TUV-papirene som du fikk med på senkesettet. Det varierer fra type senkesett. Det står på tysk i papirene.

Det er sikkert noen som husker hva det står der du skal lete. Jeg er ikke så god på tysk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var Supersport Black evo. så litt på tuv papirene i stad men skjønte ikke stort. Dette er ikke min bil, skulle bare sjekke for en venn som skal vise bilen til Torsdag.

Har egentlig samme spørsmål til min egen bil som er en 2012 Touran med H&R Monuotube justerbart. Må jo få dette i vognkort før EU som er om 4 uker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare å sjekke TUV papirene som Martin sier. På H&R så har du jo også engelsk tekst, så burde være lett å finne ut av. Det er forresten ikke alltid det er oppgitt mål fra senter felg til hjulbue, men avstander fra fjærskåler til bolter, innfestninger osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.