Anbefalte innlegg

hei har litt problemer med ytelsen på motoren her =)

den starter fint men det mangler liksom det siste ekstra . den har ladetrykk på 0.9

har sjekket innsug

timing på diesel pumpe

lmn

alle slanger ( både vacum og trykkslanger)

sjekket maf i hjernen

ingen feilkoder

hva kan det være ? setter stor pris på innspill da jeg begynner å bli lei :0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å legge ut målingene dine fra noen drag?

En ting at verdiene ser tilsynelatene normale ut, en annen er om målerne faktisk viser riktig.. MAP sensor, er den inspisert? Har lest om tilgrisede sensorer som har gitt dårligere ytelse

Diselfilter, lenge siden det var byttet?

Tett katalysator, lekkasje/tett EGR? Sistnevnte avslører seg på logging av LMM verdier

Oppstod det brått eller over tid? Større reparasjoner på motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei =) har nettopp byttet dieselfilter . map sensor er inspisert . har prøvd å kjøre uten katalysator =) har ikke vært noen stor reparasjon på motoren jeg kjøpte den som et døtsbo med knust fremfanger . skal se om jeg får logget litt under pådrag =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde å skifte toppen på dieselpumpa i går .... da virket det som om den ble kjappere på turtall men den gikk høyt på tomgang og røyk noe j*velig .

så byttet tilbake og nå er den tungstartet og jeg får ikke frem grafen på TDI timinga i vag com.. hvorfor ?? har timet opp registeret men ingen forskjell ..

men er det 0 merket på svinghjulet som den skal stå på eller er det noen andre merker ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.