Lufter interessen: RS4 Carbon/Glassfiber karrosseri deler.

Anbefalte innlegg

Hei.

Som topic sier, så lufter jeg interessen for RS4 karrosseri deler i carbon eller glassfiber.

Det som det i disse dager lages former av er :

Dører (alle 4) med inner- og ytterdel

Bakskjermer (ytterpanel), skal kunne monteres både på avant og sedan

Fremskjermer

Dette er deler som jeg vil sitte med formene på, og vil kunne reprodusere deler til på rimelig kort varsel i ettertid.

Bakfanger (både sedan og avant), frontfanger, sideskjørt i glassfiber eller Kevlar kan også skaffes, men da fra noen andre.

Bilder kan skaffes fortløpende til interesserte etter som deler blir ferdig her. Det første settet skal være montert på bil før sesongen så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første delene begynner å bli ferdig. Disse er støpt med en ikke typisk carbon finish, fordi delene uansett skulle lakkeres, men det kan leveres hvis ønskelig. Mere bilder kommer etterhvert som former og deler blir ferdig, for de som er interessert. Prisen vil jeg kunne svare på litt mer ettersom ting blir ferdig :)

bakskjerm 1.jpg

bakskjerm 2.jpg

bakskjerm 3.jpg

bakskjerm 4.jpg

bakskjerm 5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.