#1 Skrevet Mars 3, 2015 Er det noe liv? Vil dere lage noe liv? Noen som vil finne på noe fremover eller møtes en plass for å sparke dekk? Treffplanene i vinter har vært litt slack, men nå starter jo snart sommeren.. Forslag til aktiviteter tas mot med takk! Alt annet av løsprat som folk måtte ha inne kan tas her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2015 Hei. Jeg er ny i Oslo lokallag. Liv er bra! Jeg er klar for cruising og dekkspark når jeg får skilter på golf cab'en, sikkert en gang rundt påsketider. (Håper jeg...) Forslag til aktiviteter kan være: - poleringskurs, hvis noen er god til å polere? - plasti dip kurs for felger, emblemer, hel bil, hvis noen er god på det? - felles dynotesting av bilene? - besøk hos Møller for å se på og høre om nye biler, og vise frem klassikerne? - besøk hos andre bil-/utstyrsbutikker med en eventrabatt? - cruising til Holmenkollen (eller en annen plass) for felles photoshoot / videoshoot? - mat og bilprat? Finnes det forresten et klubblokale, eller -verksted/garasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2015 Hei. Jeg er ny i Oslo lokallag. Liv er bra! Jeg er klar for cruising og dekkspark når jeg får skilter på golf cab'en, sikkert en gang rundt påsketider. (Håper jeg...) Forslag til aktiviteter kan være: - poleringskurs, hvis noen er god til å polere? - plasti dip kurs for felger, emblemer, hel bil, hvis noen er god på det? - felles dynotesting av bilene? - besøk hos Møller for å se på og høre om nye biler, og vise frem klassikerne? - besøk hos andre bil-/utstyrsbutikker med en eventrabatt? - cruising til Holmenkollen (eller en annen plass) for felles photoshoot / videoshoot? - mat og bilprat? Finnes det forresten et klubblokale, eller -verksted/garasje? Mye bra forslag, Alexander! Takk! Skal prøve å planlegge noe når det er litt mildere (enda mildere) i været. Vi har dessverre ikke noe felles klubblokale eller garasje/verksted. Det skulle vi gjerne hatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...