#1 Skrevet Mars 4, 2015 Selger en rs2 frontfanger. Har stått på bil i et år siden den ble lakkert å montert. Er i meget god stand uten noe hakk/ grove riper. Kun noen små riper under, men kjenner ikke noe om man drar fingeren over. Delenr: 895 807 095 D Setter prisen til 5000,-/ hbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2015 Pris tenker du deg, er den komplet. Og er den orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2015 Ny original ulakkert koster 19000 hos møller, så løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2015 Send meg en sms på tlf 45678499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2015 De gitterene i fangeren er de orginale? Hvis ikke, vet du hvor de er kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2015 Gitterene er vel rs4 style gitter kjøpt fra maxam tuning mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2015 Litt usikker på hva jeg kan forlange, men som nevt over her koster disse mye på møller. Noen som kan bekrefte ifølge delenr at den er orginal sikkert? Kom gjerne med bud på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2015 Det er en original audi-del men i følge delenummeret så er det ikke RS2. Det er litt rart for det er kun RS2 som ble levert med denne. Noen cabriolet ble levert med en som ligner, men hadde forskjellig underdel. RS2 fanger har delenummer: 8A0807103N. 895 som står i starten av nummeret på fangeren din betyr at det er fra en audi 80/coupe eller lignende, men jeg finner ikke ut hvilken bil denne er fra. Det ligger en på Ebay med samme nummer men det er en S2/competition fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Hvor på fangeren står dele nummeret? Står det på rammen/forsterkningen inni fangeren?? Litt vanskelig å se da jeg sitter å ser på en liten tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2015 Jeg tror kanskje dette er en rieger fanger som er limt på en ramme fra en 80/coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2015 Delenummeret står rett bak der skiltet skal stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2015 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...