#1 Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Nokon som har vore borti at nærlysreflektoren lyser rett ned i vegen, medan fjærnlyset er ok justert. Det er vel kanskje noko inne i lykta som har svikta? I så tilfelle reknar eg med det einaste som hjelp er å kjøpe ny lykt? Eller fins det teoriar om korleis dette kan ordnast? Utan at eg har sjekka noko særleg går eg ut frå at heile lykta har felles justering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2015 Hele lykta justeres av samme justeringsmotor ja. Dog, på vår 2014 Touran firmabil blir ikke fjernlyset påvirket av justeringen av nærlyset. Det virker nesten som om fjernlyset er "fast" mens nærlyset kan justeres. Kanskje samme på din? I såtilfelle kan det hende at reflektoren har løsna fra motoren, eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2015 Takk for tipset! Skal sjekke når eg får bilen heim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2015 Hvilken årsmodell er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2015 2004 modell, så det er ikkje samme lykt, men prinsippet kan kanskje vere likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2015 No er bilen kommen heim, og det viser seg at lykta truleg ikkje har noko feil ved seg. Den var rett og slett feiljustert til dei grader. Korleis nokon kan ha køyrt med det slik utan å merke det er meg ei gåte, men det har vel vore ei kone som ikkje la merke til slikt som har hatt bilen. Uansett så vart lyset heilt ok etter in del omdreiningar med umbrako-nøkkelen. Det er altså separat justering for fjærn- og nær-lyset på desse modellane. Tenkte ikkje tanken på at det kunne vere så enkelt sidan justeringa var så bort i hampen gala. Men, men, det beste er vel nok. Fekk også pruta ned prisen litt ekstra ettersom far min, som henta bilen, og selgar også trudde at det måtte vere noko gale med lykta sidan nærlyset var heilt på viddene og langlyset ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2015 Godt det årna seg så lett da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...