#1 Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Noen som kan komme med krise hjelp. har kjøper på bilen som kommer flygende ned fra alta og nu starter ikke sjiten bra timing har kopiversion av vcds og loginn koden til immon men skjer lite . ser ut som den har gått i stå.. noen tips ? bor på skedsmokorset. 95807143 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2015 Prøvd reservenøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2015 Husker ikke eksakt men heter an ikke kim pedersen fra lørenskog, var her på forumet før. han han utstyr og greie på dette. Om jeg husker riktig, prøv å søk han opp på gule sider og hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2015 (endret) har kun en nøkkel som var kodet til bilen. er ikke liv står å blinker immobilizer activ i displayet så nada skjer når jeg dytter nøkkel helt inn. koblet fra batteriet nå får se om det duger. tenkte mer om noen hadde litt bedre utstyr en vcds på lur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2015 det var fler av dem bedre om noen kjenner fyren. litt sient nå å plage ukjente folk Husker ikke eksakt men heter an ikke kim pedersen fra lørenskog, var her på forumet før. han han utstyr og greie på dette. Om jeg husker riktig, prøv å søk han opp på gule sider og hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2015 Problem løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2015 Hva var problemet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2015 (endret) Tja. Si det. Fikk til slutt lov til å programmere nøkkel på nytt. Ved bruk av en original ross tech kabel fikk jeg endelig opp menyene etter å ha logget inn I immobilizer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...