#1 Skrevet Mars 6, 2015 Noen som har tips til hvordan denne travers foringen kan byttes? Må bærearmen ut eller er det mulig å få til uten? Tiltrekkingsmoment på bolten som går igjennom bærebroen, stemmer det at det er 110Nm + 90 grader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2015 Bærearmsbolten må vel iallefall løsnes, siden denne er skrudd i foringen over travers. Du må løsne travers på begge sider av bilen for å bytte foringene tror jeg. Og du må nok løfte, eller ha noe som holder motor på et visst nivå mens du løsner travers i bakkant. Skal være riktig med 110nm + 90 grader ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2015 Dette var jo nesten latterlig enkelt hehe... Jeg gjorde omtrent som du sa - løsnet travers på den ene siden med de to boltene, og løsnet i tillegg motorfeste/girkassefestet(?) som var rett ved siden av den aktuelle bærearmen. Jeg hadde også en jekk under i tilfelle, men dette viste seg egentlig å ikke være nødvendig siden jeg bare løsnet halve travers. Utrolig godt å bli kvitt den klunke lyden som jeg lenge ikke visste årsaken til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...