#1 Skrevet Mars 6, 2015 Såvidt jeg har funnet ut, er boltene M7x24, men kan noen bekrefte dette? Og størrelsen på senterkoppene, har noen mål på disse? Vanskelig å komme til med skyvelær, men ser ut til at det kan være rundt 56mm. Lyst på andre senterkopper enn de originale, og BBS har brukt 56mm på mange andre felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2015 Når det gjelder senterkoppene så er de 56mm ja, men de har en større ytre diameter enn vanlig. Jeg prøvde å leite opp til mine, men fant ingenting som passet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2015 Prøvde du noen originale BBS 56mm da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2015 Nei, kan ta noen mål av de orginale senterkoppene i helga om du ønsker detaljerte mål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2015 Ja, det hadde vært kjempefint. Mål diamteren på selve senterkoppen og på klipsene man fester de fast med. Er det noen andre ting som er logiske å måle, så er det fint om du gjør dette også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2015 Fikk du sjekket ut dette, Simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2015 Målene under er tatt fra senterkopp med delenummer 4B0 601 170 A Ytterdiameter: 69mm Indre diameter klips: 56mm Ytre diameter klips: 59mm Dybde fra anleggsflate mot klipsfeste: 4mm Det går å finne flere alternativer ved å søke på delenummeret uten 4B0 også, så finner du mer informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2015 Kjempebra, takk så meget: ja : Skal søke litt nå, og håpe jeg kommer over en senterkopp så jeg får testet før jeg kjøper helt nye:) Mulig jeg bare kjøper noe billig fra Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2015 Og der brast "drømmen" min: Da må jeg kjøpe originale og heller modde disse litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2015 Gikk for to sett av disse istedenfor, et sett for et eventuelt salg og et sett for å mekke noe custom saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...