Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg må bestille meg nye lykter da mine er helt tullete. De virker, men forrige eier har bygget om noe inni lyktene slik at jeg får bremsefeil og mister speedometer ved tenning av nærlyset. Heldigvis skjer dette bare noen ganger.

Det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe meg Bi-Xenon lykter, men så oppdaget jeg at lyktene har jo H7 i fjernlys. : klø : Skal ikke bi-xenon ha xenon i både nær og fjern, eller er det noe jeg ikke har skjønt når det gjelder dette? Hehe! : rolleyes

Tenker da på å kjøpe i fra oemVWshop, så om noen vil dele erfaringer i samme slengen er det bare fint. :) Så langt har jeg fått god service i hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bi xenon på B6 er at det er noe inni linselykten som bytter lysbilde, slik at det blir langlys utav nærlyset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, takk! [emoji1]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bi-xenon lyktene har 1stk H7 pære til fjernlys, i tillegg til at den åpner en klaff på xenon nærlyset slik at den også lyser lengre.. Funker kjempebra og gir veldig bra lys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er satt i xenonkit i de originale halogenlysene, da mav typen uten CAN-bus-motstander?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er satt i xenonkit i de originale halogenlysene, da mav typen uten CAN-bus-motstander?

Det er originale xenonlykter på bilen nå. Greia er at ballasten har ryket og da ble det av en eller annen grunn byttet til uorginale ballastere i begge lyktene, samtidig som det ble bygget fra D1S sokkel til D2S..

Blir nok til at jeg handler meg bi-xenon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men tenkte på om det også var montert i halogenlysene.

Sikker på at det ikke er de uoriginale ballastene som ikke har CAN-bus-motstander?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på.. Ville ikke det bare gitt feilmelding på lys i så fall?

Ballastene er pakket inn i aluminiumsfolie, så vet ikke hvilke type ballastere det er, men jeg har heller ikke sett noen CAN-bus motstandere i nærheten heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det kan gi mange spesielle feil:p Radio som skurrer, instrumentlys som blir borte, speedometer, osv, osv. Er de pakket inn i aluminiumsfolie, så er det sikkert et desperat forsøk på å unngå dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa.. Tror det blir mere styr å "bygge" om igjen til D1S pærer med originale ballaster, så tror jeg går for bi-xenon! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.