#1 Skrevet Mars 6, 2015 Er på utkikk etter noen som har skruplass/verksted/garasje på Romerike som har plass til en ekstra bil innimellom da jeg skrur litt selv, men har uteparkering selv. Også hyggelig å bli kjent med andre som pusler med bilene sine samtidig Jeg har litt verktøy, men ikke allverdens. Mvh Fredrik (Kløfta) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2015 For små jobber kan det gå ann å stå hos meg på Leirsund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2015 Deg jeg var og dyttet RX7 på McD på Jessheim med i høst, Kjetil? [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2015 Det stemmer. Litt dårlig på å svare :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2015 Det går så fint Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...