#1 Skrevet Juni 7, 2005 Noen som har forslag? Reparere eller kjøpe ny radiator? Laster opp 3 bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2005 Bilde nr. 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2005 Og bilder nr. 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2005 Har selv hatt samme problem... ingen god ide og reparere , det har jeg prøvd Limte det med noe som skulle tåle varme og fuktighet , men holdt i ca 6mnd så var den ødelagt igjen... så for å slippe mye trøbbel og bryderi ville jeg nok anbefale deg å bytte radiiatoren med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2005 Det var det jeg trodde. Noen andre plasser man kan kjøpe radiator? Normotor skulle ha 5000,-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2005 dytta på 1 kilo glassfibersparkel jeg! funka så lenge jeg hadd bilen. men ser jo ikke ut etterpå da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2005 dytta på 1 kilo glassfibersparkel jeg! funka så lenge jeg hadd bilen. men ser jo ikke ut etterpå da! Da kjøper jeg heller ny radiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2005 hør med radiatorservice, tror kansje de er rimeligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2005 Hvis du er vant til å skru, kan du ta mål av radiatoren og kjøpe en ny "standard" radiator via ebay, f.eks. i USA, http://www.ebay.com . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2005 2000,- hos Radiatorservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2005 Det var det jeg trodde. Noen andre plasser man kan kjøpe radiator? Normotor skulle ha 5000,-. http://catalog.eautopartscatalog.com/palace/wizard.jsp?partner=palace&year=1990&make=AU&model=200-T-001&category=G&part=Radiator Ca. halv pris hvis man legger til moms, frakt og tollavgift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2007 Reparerte "skaden" midlertidig og resultatet var så bra at det ble permanent. Anngående radiatoren, så ble det litt frem og tilbake med Radiatorservice. Første radiatoren jeg fikk tilsendt, passet ikke (antar at det var en 10v raddis). Snakket med gutta og sendte tilbake den og fikk en annen tilsendt (til diesel...). 21. Mai-07 fikk jeg byttet radiatoren på bilen... hos Møller Bil i Tromsø. Skiftet samtidig thermostaten og thermobryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2007 samme skjedde på min nesten, bare at min knakk rundt der føleren sitter, funker fett hvis du limer med super epoxy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...