Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med bilstein dempere? Har satt sprint bak på min 92 vento, disse beregnet på senking fra 30 mm til 40 mm. Men bilen har nå blitt så myk at det er et mareritt å kjøre. Kan ikke ha folk bak i og den har spist opp et sett dekk, på grunn av at den er så myk bak at hjula ligger opp i skjærmen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du også har Bilstein Sprint dempere. Jeg har også disse. Ble ikke superimponert over hardheten, men de var merkbart bedre enn de ett år gamle Sachs demperne jeg hadde før. Kanskje jeg ikke har senket bilen nok til at demperne kommer inn i sitt tiltenkte virkeområde? Nå skal det sies at jeg har noe bilstereo der bak som gir en del ekstra vekt. Kanskje demperne ikke liker dette. : klø :

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med bilstein dempere?

 

Har Bilstein motorsportdempere og coiloversett på CQ'n. Knallharde og ubehagelig til daglig bruk, men på bane..... : rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.