#1 Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Trodde jeg fant feilen med pærevarsell lampen som dukker opp når jeg starter bilen, men feilen dukket opp igjen! Har skiftet ut bremslyset i hatthylle og bremslysbryter. Feilen indikerer midtre bremslys i hatthylle. Feilcode short to ground 3d breake light. Pærevarsell forsvinner når jeg stopper og starter bilen igjen. Virker som feilen kommer når bilen har stått en stund og er kald. Har skjekket ledninger og stikker Har funnet ut at den midtre bremslyset kutte noen sekunder når jeg starter bilen når jeg får pærevarsell. Virker som om det er motstand eller får lite spenning? Noen tips/forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2015 Endelig funnet ut lampefeil for bremselys i hatthylle. Etter forslag fra møller om defekt bremslys, bremselysbryter og ledningsbrudd, var faktisk feilen at møller hadde kodet batteriet feil! Jeg kodet batteriet som den skulle være, så forsvant feilen. Møller syntes sef at dette var rart!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...