Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sliter med å få koblet opp alarmen skikkelig slik at sentrallåsen fungerer! Har koblet det meste andre... Er det noen som har koblet dette før som har noen tips? Er vist 6 forskjellige koblingsskjemaer for dette.. Hvem skal jeg bruke? Sentrallåsen er vakumstyrt, og det sitter en orginal alarm på bilen fra før.. Det er tre ledninger som jeg kan koble meg inn på... Virker som om den i midten er felles.. Tar jeg fellesen å kobler med en av de to ledningene på sidene låser bilen seg enten opp eller igjen.

 

Type alarm: Defa 821 X.

 

På forhånd takk for svar

 

Svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo kikke litt på defa sine sider,det står det ganske mye: http://www.defa.no

mener ganske sikkert det er skjema nr 6 du skal bruke,mener å huske det var det jeg brukte når jeg instalerte i min audi coupe og er vell samme oppbygginga på sentrallåsen mener jeg.

du må klippe den "felles" ledninga som kommer fra førerdøra og lodde på hver si ledning fra defauniten.(regner med du legger defa styreenheten opp under sparekeplata på førersida).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.