#1 Skrevet Mars 10, 2015 Bilde seier sitt, har lest folk borer hull, men kor..? Og ka videre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2015 Borrer hull i bunnen av lykta for å drenere ut fuktighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2015 Borrer hull i bunnen av lykta for å drenere ut fuktighet Under lykta bak, eller ifront bak glasset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2015 Jeg ville laget hull på laveste punkt for å hindre att vann samler seg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2015 Eller prøve å fjerne feilen først;) På mine så skiftet jeg O-ringer på den ytre justeringsskruen.. (se liten ring på bildet) Bare å løsne torx skruen og dra ut hele shiten.. Da kan du se at O-ringen omtrent går i ett med "staven", og tetter ikke noe særlig. Kontrollert pakningene rundt styreenheten på baksiden av lampen, og kontroller pakning evt skift selve lokket på baksiden av lampen som styreenhetene sitter skrudd fast i.. Dette hjalp på mine lamper:) Hvis dette ikke fungerer, kan du begynne å tenke på hull osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2015 Takker for svar Får gjere eit forsøk på O-ring og kanskje det dekselet Og evnt. O-ring har møller(berge) klara dei finne den delen då tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2015 Finnes nok ikke som løs del i Møller sin katalog, den O-ringen.. Men mange verksteder har egne O-ring sett.. Bare finn en med samme dimensjon, som er litt tykkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2015 Takk for godt tips, plages med det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...