#1 Skrevet Mars 10, 2015 Hei folkens! Jeg har en 2009/10 Passat 3C utstyrt med bla. lyssensor. Bilen har bytta frontrute en gang i tiden, og det føles som at lyssensoren er bananas.. Når jeg låser opp bilen er ALLTID leaving home lysene på.. Det har skjedd et par ganger at dem har vært avslått idet jeg låste opp bilen. I tillegg er det kun på den aller lyseste dagen i måneden at "DRL" aktiveres i "Auto" modus.. Er det noen måte for meg å endre sensitiviteten på lyssensoren? Jeg vil ha den MYYYYE mer mottakelig for lys før den går over i "kveldsmodus"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2015 Ja, det går med vagcom, comfort et ellerannet og inn på regn/lyssensor, endre prosenten nærmere 0% enn det den står på nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2015 Yes! Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2015 Skjønner at jeg må ha meg vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...