Anbefalte innlegg

Har hatt bilen inne for å få lagt solfilm én gang, men han som la ga opp bakruten da den ble for vanskelig for han grunnet at den buer begge veier.

Er det noen som kan anbefale en privatperson eller et firma som legger dette bra, og samtidig ikke er stive i pris? Hurtigruta Carglass har sluttet med dette, da jeg sjekket med de først grunnet klubbrabatt.

Bor sentralt i Akershus, så Oslo/Akershus er området det er enklest for meg å få gjort dette i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Hadeland Bilglass AS. Tlf: 61332100 :) Prat med Håvard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar Geir, men har allerede bestilt time hos Scandinano i Drammen til uka :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del gjerne erfaringer med oss. Også bilder før og etter? Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bra pris? Har to biler som trenger litt mørkere ruter :) Kan til nøds bruke eldgamle kunnskaper på den ene, men passaten vil jeg ha det litt mer profft :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha hørt med de større aktørene på dette, og fått priser, falt valget på Scandinano grunnet tilbakemeldinger fra kunder, utførelse og pris.

Riis og de andre større aktørene ligger på ca 1850-2400kr for én bakrute, og 4-6000 for en hel bil minus fremdører.

Scandinano tar bakruten for 750kr, og jobben var gjort på en time. De har en kalkulator på hjemmesiden sin hvor du velger bilstørrelse og hvilke ruter du ønsker, og så får du en pris som de forholder seg til. Ganske kjekt.

Så langt er jeg fornøyd, vet mer etter montering på torsdag [emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var montering av solfilm hos Scandinano i Drammen unnagjort, og jeg er strålende fornøyd.

De sto klare til å ta inn bilen kl 13 (første avtalen var forrige torsdag, men snødde inne).

Jeg leverte fra meg bilen og tok med samboer og barn til Gulskogen senter (ca 900m gangavstand fra Scandinano) for å ta en kaffe mens vi ventet.

Kom tilbake, bilen var ferdig på ca 50 minutter, selv om de estimerte 1,5 times arbeid. Jeg har 35% på sideruter, og da jeg selv ikke sa ifra hva jeg hadde fra før endte jeg opp med 40% bak. Dette ble overraskende bra til tross, og jeg er fornøyd med den fargeforskjellen. Som sagt, min egen feil der altså.

Hadde to større bobler i to av siderutene etter forrige montør, og Scandinano tilbøy seg å ta disse uten ekstra kostnad, noe jeg setter pris på.

Jeg kan sterkt anbefale disse til andre, og har formidlet et ønske til de om en samarbeidsavtale med VACN som jeg får svar på når daglig leder er informert.

Kalkulatoren deres for prisberegning er gull, og de endrer ikke på pris før/under eller etter montering. Avtalt pris er avtalt pris.

6/6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vasket bilen enda, men legger ved før og etter bilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppdatering og god info. Det ble fint. God påske!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig! Fortsatt god påske :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo gromt :) At man i tillegg får god service er supert!

Håper du kommer på treff i sommer og stiller ut bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Proffe folk, god service og rask montering. Snakket også om en avtale med VACN, og jeg skulle få tilbakemelding etterhvert.

Mulig jeg stiller ut når sommerhjul og polering er på plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært fint med en avtale på dette. Spesielt med noen som kan faget, og som er nøye. Det finnes jo en del av oss petimetere (jeg er i hvert fall en av dem).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Proffe folk, god service og rask montering. Snakket også om en avtale med VACN, og jeg skulle få tilbakemelding etterhvert.

Mulig jeg stiller ut når sommerhjul og polering er på plass :)

Snakk med Robin Andreassen i styret for å få banka litt ekstra til en avtale med klubben. :) Flere enn meg som trenger sånne tjenester med litt rabatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.