#1 Skrevet Mars 11, 2015 heihei jeg har noen problemer med bilen min, når jeg starter den om morgen så dør den med engang. starter jeg den for 2 gang så går den så vidt på tomgang, ligger på rundt 300 omdreininger. den kan gå opp og ned på turtall fra 300 til 500 å når den begynner og bli varm så legger den seg på 8-900 omdreininger. Men plutselig så kan den stoppe opp uten varsel. hva kan det være? Jeg må gi litt gass inimellom for at den ikke skal dø. kan det være tomgangs regulatoren? har bytta luftmengde måler. det hender når jeg er ute og kjører så hører jeg det klikker også hopper turtelleren opp til 4-5000omdr før den detter ned igjen, det skjer som regel når bilen er kald, kan hende en sjelden gang når bilen er god å varm. også ett annet problem jeg har er at bilen kutter når den får full turbo trykk. I andre gir og full gass kutter den ikke i det hele tatt men girer jeg om til 3.gir så kutter den, sitter omtrent i frontruta når det skjer:p i 2.gir lader den ca 1.3-1.4 og i 3.gir lader den 1.5 og da kutter den. det sitter chip i den men på den står det bare bost nr130. har sjekka slanger fra turbo til intercooler å finner ingen sprekker ell hull. sjekka vacuum og finner ikke noe der heller. så er litt rådvill nå litt vanskelig og forklare alt sammen så bare spør:) mvh kevin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2015 ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2015 Er bensin pumpa frisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2015 Har du lest ut feilkoder? Hvis ikke burde du få gjort det Sjekket plugger, coiler og ledninger? Hvordan har du sjekket for lekkasjer? Den slangen under innsuget var gåen på en annen bil jeg hadde. Denne var litt vanskelig å få øye på, men var nesten helt av. Hadde litt av samme problemet da. Skriv gjerne litt om åssen oppsett du har. Kjører du med orginal map sensor så kan vel kanskje det være litt av grunnen til at den kutter ned 1,5bar trykk uten at jeg vet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2015 Har den vert frisk i ditt eie3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2015 hei bensin pumpa har jeg ikke sjekka faktisk. Jeg bytta til orginal hjerne nå for og se om det ble noe endring og den går litt bedre på tomgang men dør fortsatt ut. bilen er helt orginal, når jeg kjøpte den så fuska den og da kjøpte jeg tfsi coiler med ledninger å da slutta fuskinga. vet ikke om bilen alltid har vært sånn da jeg var lapplaus en liten periode skal ta diagnose i helga og se hva som kommer opp da. Men hvor går den ledningen under innsuget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2015 hei jeg har også det samme problemet med kutting på 3. gir kutter på ca 6500 omdreininger håper du finner ut hva som er galt begynner å bli lei feilsøk nå. har kjort med 1,8 bar trykk uten kutt før. så har prøvdpå 1,5 bar men hjelper ikke. har også chippet hjerne men med 3bar map sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2015 Hei fant du ut noe i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2015 hei blei dårlig med feilsøking i helga skal få gjort det i helga viss jeg har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2015 Oki post hvis du finner noe da[emoji2] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...