2 stk S3 og 1 stk A3 1.8TQ for salg

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har snart klar for salg et lite knippe S3 og en A3. Dette er biler som har hatt skade!

 

Sølv S3, 00 modell. Sort skinn. Custom eksos. Meget pen bil. 170 tkm. Denne har hatt en lett side skade venstre side (fanger, IC, nedre lenkearm, blink og skjerm). Denne har ny motor i 2011 på garanti (ifm service hefte). Venter på deler, deretter lakk før den er klar. Ca pris 85 000,-

 

Sort S3, 99 modell. Sort skinn. Meget pen bil. 180 tkm. Denne får nytt tak... den har ikke rullet, men fått et solid takras over seg! Det byttes tak, frontrute og venstre dør (øvre ramme), ellers ingen skade. Regner med denne får nytt tak ila neste uke (Oppretter selvsagt).

Ca pris 80 000,-

 

Sort A3 1.8 TQ, 02 modell. S-Line, Del skinn, sport seter. Takluke. 165 tkm. Denne har en lett side skade venstre side. Begge dører byttes samt et liten stripe på bakskjerm. Venter på deler, deretter lakk. Ca pris 70 000,-

 

Kommer tilbake med bilder og evt mere info. Alle bilene står på orginale S3/A3 felger med piggfrie vinterdekk. Sommerfelger må vi se på da vi ikke har fått med dette..

 

Spørsmål på PM, eller tlf : 926 91 842

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten update.

Sølvgrå S3 er tilbake fra lakk, litt montering gjenstår før den er klar. Fanger, lys og en ny ic.

 

Den sorte er tilbake fra oppretter med nytt tak. Montering igang. Men tar nok litt tid. Håper den er klar etter påsken.

 

A3'n er sist ut, så den tar vi når de to andre er ferdige. Meget pen bil dette ser jeg.!

 

Bilder kommer om litt😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg får til noen til uken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må det være klart for litt bilder. har gått litt tid med disse prosjektene. Men nå nærmer det seg slutt.

 

Den sølvgrå er ferdig ila denne uken, og skal på 4 hjuls kontroll såfort det lar seg gjøre. så er den klar for salg. Den er ikke hel lakkert, kun frontfanger og ene bakskjermen. Den har vil jeg si, de vanlige blemmene. Dvs noe rust utslag i hjulbuer og nedkant av skjerm. ser og det er noe små bobler ved dørlistene her og der.

 

Bilen er ellers pen, setene/interiør er meget bra. den har glass takluke, xenon (orginalt på S3).

 

Flexirøret på DP var slitent, så det er byttet til ny DP i 2.75" rustfritt samt 2.75" cat erstatter rør bak til bakre potte (ikke orginal, stod på bilen). Orginale cat's leveres med. Bilen har ellers nye kalippere bak, slissede skiver fremme. Nytt TA justerbart senk.

 

har kun noen kjappe bilder av interiøret, står ennå på bukker så får vente til jeg får den ned og ut før jeg tar noen bilder utvendig.

 

Hadde egentlig salg på denne, men endring i jobb situasjon til vedkommende gjorde at det ikke gikk. Så den er da for salg.

IMAG0280.jpg

IMAG0282.jpg

IMAG0283.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder den sorte S3'n, så er denne levert til hel lakkering. Venter denne tilbake om en ukes tid.

 

Den sorte A3'n fikk vi tilbake fra retting i går (B stolpe var trykkt inn ca 1cm), og ser meget bra ut. Vi vurderer å selge denne slik den står. Dvs den er rettet, men har litt lakkfix. Samt at det er noen striper i bakdører og rundtom som er litt dypere enn bare "vanlig" bruks riper. Jeg skal se om jeg får knipset noen bilder 02 juni av denne slik den står nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.