#1 Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Heisann☺ Noen her inne som kan gi noen gode tips om hva som skal til for å skifte sikringsboks fra "stav sikringer" Til vanlige stikk sikringer? Har ledningsnett fra en 1.5 forgasser (komplett til hele bilen) kan dette passe? Har flere sikringsbokser xtra både gti og forgasser :-) Mvh Andreas H. Westad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2015 Ingen som har innspill eller vet forskjellene her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2015 Noen som har peil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2015 Her er hvertfall en fin link med mye fakta om de forskjellige panelene Link Her en som har skiftet panel, har ikke gått i dybden på denne enda Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2015 Vis du ikke har trøbbel med det som står i hadde eg ikke tatt meg bryet. Men fult mulig å bytte over ,men da bør du ta å bytte hele ledningsnettet for å slippe å koble om stikk. Dieselmotoren er fult mulig og koble opp på 1,5 ledningsnett har jo satt i dieselmotor i den ene 1,5 golfen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2015 Sikringsboksen er vannskadet, og mye kontaktfeil mtp. Lykter foran og bak pluss tuta å litt annet.. Kjøpte nettopp bilen, så tenkte å fikse feilene, men lettere da å bare skifte over hele nettet siden eg har liggende:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...