Anbefalte innlegg

Clutchen raste etter oppvarmingsrunda så det var en kortvarig glede.

Jeg kjøpte en awd Leon og flyttet over utvendige paneler samt motor og andre goodies. Hele interiøret ble med også... tok noen minutter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var kjedelig[emoji16] men denne bilen din er helt rå, går vanvittig bra og ser ut som det sitter støpt. Gratulerer med en ordentlig racer med skikkelig respons ser det ut til å ha bremset så mye hk[emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for det. 1.7bar på bane er mer enn nok pulver. Har allerede bestilt ny clutch vettu. Master og slave skal og byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic og humor på kveldingen. Hvis du gjør som meg og skumleser trådoverskriftene, så ser overskriften her ut som "cameltoe for trackdays"..

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om det ikke er hjernen din som lager koblinger som ikke finnes ;)

Ellers er det dårlig stillt med cameltoes på trackdays... brevsprekker er der desverre ikke mangel på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, er nok bare meg: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var inntrykkene mtp understell og hjulvinkler? Hvilke dekk ble det, trykk/temp på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med vegholdningen av det jeg fikk med meg. Følte jeg hadde et nøytralt chassis mesteparten av tiden og lett overstyrt på vei ut fra apex. Kunne godt lagt på pulver mye tidligere men etter jeg fikk problemer med klutchen så gikk all oppmerksomhet ned i girkassa.

Får bytte klutch og teste mere neste gang.

Jeg har Dunlop slicks framme og Toyo R888 bak. Siden jeg ikke presset skikkelig så gadd jeg ikke ta tempen. Girkassa har skylda. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.