#1 Skrevet Mars 13, 2015 Hei, Noen som har en slik i ok stand? Overflaterust o.l. går bra. Jeg har en som er på bilen jeg tenkte å pusse opp, men det hadde vært enklere å pusse opp en løs en, og ha alt klart når jeg bytter om i stedet.. Helst i nærheten av Vestfold.. Gjerne med stabstag - resten klarer jeg meg uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2015 Ble plutselig mye mer kritisk nå, da denne knakk nå i helgen på bruksgolfen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2015 jeg har en http://forum.vacn.no/showthread.php?220098-Golf-2-med-div-gromdeler-selges-i-deler-OPPDATERT 1500kr. brukt 1 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2015 denne koster 1500kr ny;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2015 dersom du har bruk for fortsatt har jeg en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2015 Fikk tak i ny, ellers takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...