#1 Skrevet Mars 13, 2015 86 mod golf selges snart. En del rust. 1,6 L bensinmotor. Motor er tungstartet. Takluke. Blir brukt som delebil, så vet ikke om den blir kjørbar/trillbar enda, men er det foreløpig. Hvis interesse så kan også ubrukte coilovers selges med. Selges HBO 1000 kr uten coilovers. Står på Frøya i sør-Trøndelag. Norsk bil, så det er vrakpant på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2015 Vis det blir delebil kunne eg godt tenkt meg og kjøpt taklistene vis de er i veldig bra stand og ikke bulkene å stygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2015 Var en "utoverbulk" over førerdør. Når jeg trykker på den, så virker det som om den kommer på plass, men kommer ut når jeg slipper. Virker som om feste på undersiden ikke klarer å holde den på plass. Vet ikke hvordan de er festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...