#1 Skrevet Mars 13, 2015 Torsdag morgen vinket jeg pent farvel til kona, hun satte seg i audien som vanlig Jeg forsto fort at noe var galt, bilen startet ikke. Når jeg vrir på tenningsnøkkelen oppfører alle lamper i dashbordet seg prikkfritt, men når jeg vrir til det siste for at startmotor skal slå inn skjer det ingen ting. Jeg trodde batteriet var for flatt til start, bilen brukes for det meste til kjøring lokalt og det er ikke akkurat gunstig for batteriet i lengden. Skal sies at batteriet er 2 måneder gammelt, billig fornøyelse hos møller Ladet idag, det hjalp ingenting. Noen som har noen tips? MMI - systemet kommer jeg tilbake til i egen tråd Det har klappa sammen: bh : Håper på noen råd fra noen ringrever Mvh Lars Erik Edvardsen Grønnskolling på vacn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2015 Her er nok innslaget på starteren mest sannsynlig tatt kvelden... Usikker på om du kommer til denne ovenfra eller om man må under for å gi den et kakk med noe hardt for å se om den da får frem viljen til å starte:) Uansett så må du nok belage deg på en ny starter.. Mvh Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2015 Da får jeg finne frem mini slegga og kline til da. Jeg hører ikke klikk fra starteren når jeg vrir om tenninga. Det burde det vel være selvom problemet du nevner er tilfelle Jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...