Anbefalte innlegg

Har fått feile deler. Så før jeg sender de tilbake legger jeg de ut om noen trenger.

Alt er 4x108.

Fram: 256x22 ventilert + klosser (klossene har ikke slitasjeindikator)

Bak: 245x10 + klosser

 

Alt er ATE. Så dette er kvalitetsvarer, som det bør være på bremsedeler !!

 

Alt dette kostet meg ganske nøyaktig 3000kr, og selger dette til samme pris.

For å si det slik, Hella forlangte nesten 5500kr for dette.

Disse blir nok sendt tilbake tirsdag/onsdag om ingen kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger du ut bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart det :)

 

the lot.

audi%20bremse%20009_zpsufnawwwv.jpg

framskiver (har to :) )

audi%20bremse%20008_zps8serl6vl.jpg

framskiver

audi%20bremse%20004_zpsorevsdc2.jpg

audi%20bremse%20003_zpsc2ayoscn.jpg

bakskiver

audi%20bremse%20002_zpsgpki89cz.jpg

klosser bak

audi%20bremse%20006_zpsu1nrx916.jpg

klosser fram

audi%20bremse%20002_zpsgpki89cz.jpg

bakskiver

audi%20bremse%20007_zpsedd1ahtu.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt krøll med bildene ;)

 

Klosser fram

audi%20bremse%20005_zpsz6onncz3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges for 3000 inkl frakt. Dette kostet ca3400 inkl frakt hos misterauto (som vel kanskje er den rimeligste deleleverandør i Norge ??).

De hadde ikke alle delene fra ATE til 80/90Q, men det dem hadde var klart dyrere enn de andre merkene.

Tok lang tid før jeg fant en leverandør som hadde alt ATE til min, men dessverre passet ikke disse delene til min 100Q.

 

Så om du ønsker kvalitetsdeler til din 80/90Q til en grei penge må du være rask.

Kommer til å ringe leverandøren i morra angående tilbakesending.

 

PS, unnskyld om jeg bumpet denne annonsen for tidlig, men jeg tror ikke at jeg kommer til å sitte med delene i 7 dager til.

Jeg gjør dette kun for at andre kan få seg ordentlig utstyr til en grei penge før jeg må sende dette tilbake. Håper dette går greit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig !!! Ser ut for at jeg endelig får noen kroner igjen av selgeren, Lott på Ebay !!

Pakken som jeg sendte i retur, kom tilbake til meg pga Lott ikke hentet ut denne og ikke svarte på brev fra DHL. Dette kostet meg 13-1400kr i frakt !! I tillegg hadde jeg ringt en haug av ganger til både DHL i Tyskland og til Lott. Brukte sikkert 4-500 kr i telefon kostnader i tillegg. Til sammen (inkl deler fra Lott) har dette kostet meg ca 4500-5000kr. (pluss 2500kr i bremsedeler jeg kjøpte hos en annen leverandør)

 

Men nu får jeg 250€ tilbake fra Lott, pluss at jeg får beholde delene. Ja ja......

 

Så om noen trenger, selges de for 2000kr inkl frakt. Jeg vil med dette enda tape penger, men gjør det kun for å bli kvitt delene.

 

Kommer sikkert til å legge disse ut for 2500kr eller 2000kr + frakt på Finn etter hvert, om ingen melder interesse her.

 

Men, selges først etter at pengene fra Lott er på konto.

 

Finnannonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=66554816

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.