#1 Skrevet Mars 15, 2015 Ja då var det på tide med treff NR 3 2015 Treff 1 & 2 har vert litt mørke, men med bra oppmøte har da no vert lys i mørke endåg Men no er det lysare tider so kansje fleiere møte opp , . Samme plass og tid som vanlig «DAS AUTO » «forspranget ligger i teknikken» 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2015 Jeg kommer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2015 Eg kjem! Er vel fare for utevér? Tar du med vagcom Ole-jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2015 Tar nok turen innom jeg og 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2015 Liten sjanse for at jeg kommer innom! mulig jeg faktisk kommer i mercedes på svenske skilter så ikke skyt meg Blir det skiltplater å kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...