Hvilken hjerne kan jeg bruke? TDI PD

Anbefalte innlegg

Jeg har en 00 passat 3b med atj pumpedyse. Jeg ser på ebay etter hjerner som er ferdig tunet. Ser at de er tunet til 150hk og 335NM. Men så ser jeg på avx (?) 131hk hjerne som er tunet til 170hk og neste 400NM. Vil 131hk hjerne sum er tunet fungere i min bil?

Vet ikke hvor seriøse disse selgerene er jeg. Men de skriver i annonsene at atj/ajm har 285nm orginalt. Dette stemmer jo ikke. Atj har 310nm. Da skulle vel atj faktisk få mer NM enn ajm vet tuning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare å bytte hjerne. Må vel bruke vagcom for å få den til å kommunisere med startsperre. Samt hjerne for annen motorkode kan du ikke bruke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperren er fjernet på de hjernene jeg har sett på. Hvorfor kan jeg ikke bruke hjerne fra en annen motorkode? Forskjellene er vel omtrent bare programvaren som er forskjellig på de motorene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

130hk avf awx har annen lmm, map sensor, dyser osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.