#1 Skrevet Mars 15, 2015 Hei Har problemer med høydejusteringa på lyktene mine. De går ikke opp og ned når jeg skruer på tenningen. Jeg har lest ut feilkodene men på den står det bare: "headlights not adjusted - static - no indication on display" Noen så har peiling på hva som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2015 prøv å ta en grunninnstilling av lyktene. og kontrollere sensorer på bærearmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2015 Ok, er det noe jeg må ha et apparat for, eller er det noe jeg kan gjøre uten spesialverktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2015 VagCom for å lese ut skikkelige koder. Og kan lese sensorene individuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2015 jeg tenkte mer på innstilling av lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2015 jeg tenkte mer på innstilling av lyktene. Ja, du trenger vacom\orginal diagnose. lyktene stilles inn til en viss posisjon via pcen, så må du justere de rikitg inn manuelt. Når det er gjort er grunninnstilling ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2015 Ok, takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...