Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt et sett med bbs rs2 18x10 & 18x8,5

Men ytter tingene er kantkjørte å jeg finner ingen plass hvor de selger nye

Kan noen værsåsnill å gi meg noen svar evt hvor å hvordan man byttet disse

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skru ut senteret og rive av ringen. De blir ødelagt når du fjerner dem. Ringene er limt fast. Jeg har 4 nye ringer jeg kanskje kan selge... Disse produseres ikke lenger av BBS. Vær også forsiktig når du skrur ut ventilen, de knekker fort, og er svindyre (hvis du finner nye).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, vil så gjerne kjøpe ringene om du selger dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvordan ser det ut under ringene ? tenker da på om man fjerner den rustfri ringen og polerer eller lakker opp aluen, den rustfri ringen er jo bare tynt blikk som kun er til pynt og ingen annen funksjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tønnene er vel samme som mine bbs rk2 som er levert med diamantslipte kanter med klarlakk på, så er absolutt en mulighet å polere opp;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Probleme er ikke riper

Det tynne laget har fått en meget heftig hakk i flere felger så må fjerne de chrome tønenne derfor jeg måtte ha nye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å polere opp det som er under pyntekantene. En jeg har verksted jeg har sammen med gjorde akkurat dette på sine RSII.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.