#1 Skrevet Mars 15, 2015 Har en 94 audi 90 cs usa utgave som selges i deler , automat . Sort el skin . Blir levert til høggern iløpet av uka . Har bud på interiør med 4 el vindu på 3500 kr . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2015 Har motoren gått langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2015 Må sjekke opp .. sikkert over 200tkm .. men bilen blir demontert på torsdag og levert til spiker , så det må avgjørest kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2015 Det jeg er ute etter er topplokk, innsugsmanifold og gasspjeld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2015 Topplokk som i topp deksel eller selve toppen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2015 Bil blir levert til huggern imorgen .. så om noen skal ha noe så må dem komme med bud nå idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2015 Det er selve toppene jeg tenkte på ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2015 Hva gir du for alle dem delene da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2015 Går motoren? Uten å ane tilstand på delene, byr jeg 2000,- pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2015 Pluss frakt så er det greit .. bilen er i daglig bruk ja , blir skrud av div deler ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2015 Da tar jeg de delene jeg. Frakt får vi kikke litt på, blir jo litt vekt av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2015 Toppene ble ikke skrudd av pga tid . Har dkrud av komplett innsug til deg da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2015 Det var litt dumt, det er toppene jeg virkelig har bruk for. Så beklager bryet med å skru av innsuget, men å betale frakt på innsuget alene er jeg ikke interessert i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2015 Ja det var jo 1 time bortkasta da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2015 Hva slags fremre støtfangerfester er det på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2015 Us utgave så den var litt spesiel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2015 usa utgave så dem var vel litt spesiell . bilen er levert nå .. Har komplett interiør og v6/80 fjørbein ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...