#1 Skrevet Juni 8, 2005 Hei! Har nettopp kjøpt meg en ny lambdasonde på Biltema. Biltema si lambdasonde har 2 svarte og 1 blå ledning, mens den jeg har i bilen har 2 hvite og 1 svart. Har jeg forstått rett at de 2 svarte skal på de 2 hvite ?? Har det nokka å si korsn av de de to ledninngene som går sammen ?? Håper på snart svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 Hei! Har nettopp kjøpt meg en ny lambdasonde på Biltema. Biltema si lambdasonde har 2 svarte og 1 blå ledning, mens den jeg har i bilen har 2 hvite og 1 svart. Har jeg forstått rett at de 2 svarte skal på de 2 hvite ?? Har det nokka å si korsn av de de to ledninngene som går sammen ?? Håper på snart svar. Da har du en som er signal, dvs blå ledning på biltema sin som skal på den svarte til bilen din. Da står du igjen med 2 svarte på biltemasonden som skal på de 2 hvite på bilen din. De er interchangeable. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...