#1 Skrevet Mars 16, 2015 Femtrins kassen som nu sitter i Golfen (mk1) kommer fra G2. Passer da giroverføringa fra 5-trins G1 på denne ?? Eller må jeg sveise om giroverføringa fra G2 kassa ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Flytter du over alt fra en 5 Trins golf 1 kasse funker det fint vet eg. det gjorde eg på min i sin tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2015 Ok...da skal jeg lete fram overføringa fra min gamle gti å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2015 Litt avhengig av årsmodell kan det være at en del av overføringa er en del av støpegodset på diffhuset. Jeg hadde det slik på 2Y-kassa jeg kjørte med til å begynne med og der ble sideveisbevegelsen aldri bra. Det var rett og slett ikke plass til alle girene sideveis, rett og slett fordi denne ene delen av overføringa hadde feil lengder. På ei eldre 2Y-kasse som Rudi Sand plukket ut av en bil da jeg holdt på med dette strulet for 10 år siden var denne delen av overføringa festa til en brakett som var skrudd på diffhuset. Dette er tilsvarende løsning som på Einser med fem gir og vips passer delene fra Einser 1:1 og justeringa av spak og overføringer går som de skal. I ettertid bygget jeg om de originale overføringene med uniballs fra Clas Ohlson av alle steder, og da har man litt å justere på med disse også, ettersom man må gjenge endene på overføringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...