Anbefalte innlegg

Nærmer seg oljebytte på Caddy'n nu, og tenkte da at jeg kunne "rense" motoren innvendig.

Noen tips på no guffe som virkelig funker ?? Tenker da på fjerning av oljeslam og koks/avleiringer, dette bruker å sitte noe grusomt.

Hvordan funker disse Injektor-rens greiene ?? Bare tull, eller har det noe for seg ?? Altso Dieselsystem rens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk etter "farristrikset" på forumet her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg har i over 15 år brukt QMI sine produkter på alle biler og båter jeg har hatt opp gjennom med gode resultater.

Min Audi 80 har gått på dette i alle disse 15 årene og går som "smurt" enda!

QMI innvendig motorvask sammen med QMI motorbehandling med PTFE holder motor og olje reint og pent!

Kan fint bruke bare vask for reingjøring.

http://qmi.no/sider-bilogmc/bilogmc-prod.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at QMI fungere veldig bra. har selv brukt dette på en audi a6 2,5TDI c4 i over 120.000km og broren min hadde et problem med en volvo som brukte sygt mye olje. en 20min rens med QMI og motoren var fin igen. og bruke ikke olje.

ville ambefale QMI motorbehandling også. har kjørt med dette i 120.000km selv og det fungere bra. behandlingen tas et sted mellom 50k og 80k

og koster ikke stort. har det på Torshov.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Qmi renser rett og slett utrolig bra, sjekk bunnfall i spilloljen etter noen dager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg må teste denne berømte Qmi ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Steinar :)

Hvordan er fremgangs måten med Dieselrens i motorolje. ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Steinar :)

Hvordan er fremgangs måten med Dieselrens i motorolje. ??

Nå er ikke jeg Steinar, men har selv brukt diesel for å rense motoren. Jeg lot bilen bli motoren bli varm, fylte en halv liter diesel på og lot den gå på tomgang i 15 min og ca 2000 i 2 min før jeg tappen olje og byttet sil(1.8t shit) monterne nytt filter og olje. har hatt motor i deler i ettertid pga ombygg og motoren var helt ren fortsatt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.