#1 Skrevet Juni 8, 2005 Er det noen som har sjanse til å sjekke disse delenumrene for meg; 8P0 941 004 8P0 941 003 Er dette hovedlykter som kan brukes i Norge? Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg med å sjekke delenr på disse lyktene? Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg med å sjekke delenr på disse lyktene? Hilsen Anders Har sjekket delenr. men det må mangle noe pag. for går ikke inn. Hva er det for slags lamper det er snakk om? Mulig jeg kan få hjulpet hvis du skrev litt om hva du søker etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg vurderer å kjøpe noen komplette lyktehus til min Audi A3 8P, og dette delenr. er oppgitt av han som skal selge de. Det skal være lyktehus, tennere og lamper (gassutladningslamper). Det jeg er redd for er å få noen lykter som ikke lar seg montere... Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...