#1 Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Originalt hella blinklys høyre side audi rs2 til salgs for 150,- inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2015 Er ikke dette til RS2 da? B3 og B4 er vell firkantet i hjørne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2015 Stemmer det Martin. Enten RS2 eller Karmann-produsert Audi Cabriolet. Jeg vet ikke hva forskjellen er, men blinklyset til de to har forskjellig delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Hmm. Ja det har ikke jeg peiling på men får ikke delenr til å stemme med ETKA. Delenr på denne er 993.631.062.01 Ser ut til å stemme da jeg fant dem hos quattroco http://www.quattroco.com/deler/lykter/rs2blink/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2015 993-delenummer sier seg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2015 hahaha ja da vet jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2015 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...