#1 Skrevet Mars 19, 2015 Hei! Vil gjerne fjerne alt av emblemer bake på bilen (2006 Passat) Hvordan gjør man dette? Er det fare for at lakken under emblemene får annen farge en resten av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2015 Hårføner for å varme opp limet, og deretter er det bare å dra et fiskesnøre bak emblemet. Lim som sitter igjen har jeg fjernet med citrus rens tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2015 Bruker nøyaktig samme metode som Tom bare at jeg bruker tanntråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2015 Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2015 Tanntråd, det var jo genialt. Endelig noe nyttig jeg kan bruke all den tannrtråden til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...