Lei av at motor stanser nesten vær gang jeg skal bremse før rundkjøring kryss osv.

Anbefalte innlegg

Kjører en Vw golf 3 , som stanser nesten vær gang jeg har en hard oppbremsing/trykker inn clutcen.Det som skjer er at turtallet synker til langt under tomgangs turtall vær gang jeg slipper gassen fort .noen ganger synker det så langt ned at bilen akkurat ikke stopper ,andre ganger synker det så mye att motoren stopper helt. Hva kan dette være ? motoren oppfører seg normal ellers , ingen fusking ,starter lett , jevn tomgang osv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gjorde det...! :) Det var en vaakumlekkasje i en av alle de små slangene i motorrommet.. Hos meg var det en sprekt slange :) Du får sprute startgass i nærheten av alle slangene, og se nårtid motoren ruser seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer også for vakuum lekkasje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker får hjelpen! dere hadde helt rett det var en sprukket vakuum slange:: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.