Anbefalte innlegg

Hei

Har bilen til senk og 4 hjulskontroll i dag !

Og da mangler det bare og få det godkjent i vognkort, men har et dilemma og det er at jeg har tonede rute på frontvinduene ?

Hva vil dem si, noen som har en teori

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er så heldig at det er fint ver dagen du kommer, så er det bare å kjøre med vinduene nede. De har mer enn nok med å måle og sjekke nummere på senkesettet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde det for noen år siden, ned med alle vinduene og håpet på det beste, det gikk fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg var i drammen gadd han ikke å bry seg med annet enn å sjekke senkesettet, så det var litt oljelekk og div annet, men sa selv at det ikke var derfor jeg var der, så det var ikke noe tema :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg godkjente og senk med film på rutene kjørte ned ruta på førersiden å håpa på det beste å det gikk bra. Tenkte det ville se dumt ut om begge rutene var nede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode triks !

Skal prøve og lure dem jeg å [emoji6]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en bil godkjent med rutene nede. Den jeg har nå skulle han absolutt prøvekjøre. Satt seg inn og lukket da igjen vinduene. Hørte det kom noen gloser så fikk jeg mangellapp på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det verste som skjer er jo at du får en mangellapp. Kjør ned ruta på førersiden, ta godkjenningen av senkesettet og håp på det beste :) Får du mangellapp på solfilm så fikser du det problemet hvis du må i ettertid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.