#1 Skrevet Juni 8, 2005 Hvor i norges land kan jeg få tak i en clutch til en fornuftig pris, og med kort leveringstid? Jeg har vært i kontakt med: Per Hagen (de sa ring Hellanor) Hellanor (3-4 ukers leveringstid) TS Racing (Ring oslo Clutch & Brems) Clutch og Brems (Njæh..ting var vanskelig) Kollevold (6500 spenn, for dyrt!) Auto Teknikk (?) Jeg må ha clutchen til neste helg, 17 - 19 juni, den skal være til en Corrado G60, OG den må takle mer effekt/moment enn originalen gjør. Hvor kan jeg få tak i dette hen? Har satt ett "tak" på kitet på ca 4000 kr, så Kollevold blir for dyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 krb trading har jeg kjøpt clutch hos.. raskt levert å god service. å ikke minst en grei pris tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2005 Hva er en grei pris, og hva er raskt levert? Måtte ringe igjen i morgen, for da var sjefen på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2005 Hvor i norges land kan jeg få tak i en clutch til en fornuftig pris, og med kort leveringstid? Jeg har vært i kontakt med: Per Hagen (de sa ring Hellanor) Hellanor (3-4 ukers leveringstid) TS Racing (Ring oslo Clutch & Brems) Clutch og Brems (Njæh..ting var vanskelig) Kollevold (6500 spenn, for dyrt!) Auto Teknikk (?) Jeg må ha clutchen til neste helg, 17 - 19 juni, den skal være til en Corrado G60, OG den må takle mer effekt/moment enn originalen gjør. Hvor kan jeg få tak i dette hen? Har satt ett "tak" på kitet på ca 4000 kr, så Kollevold blir for dyr. Jeg har sachs power clutchen fra marco`s 16VG60 dersom du er intr gått 500km... kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2005 Gi meg en anntydning på pris, men fort..har egentlig bestillt en ny en sånn..og må få tid å avbestille den.. Er denne komplett med utløserlager, trykkplate og lamell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...