#1 Skrevet Mars 21, 2015 Hei Har et bose anlegg som har sitti i en 1997 Audi s6 c4. som bass høytalrene baki bagasjen ikke fungere (den kassa på høyre side) Etter som det er noejn som har prøvde å koble dette før over til vanelig ISO kabler og ikke greid dette helt. så har jeg prøvde å koble alt sammen sånn at det fungere (brukt universale iso kabler fra biltema) Har fått all høytalrene i fører døra og bak døra til å fungere (litt usikker om diskanten på bak døra fungere. Men får ikke noe lyd fra bak bass høytaleren. Noen som har vært bori dette før? eller kanskje har et koblinskjema. Har prøvde å målt meg fra med å omh mellom ledningene til basskassa men får ikke noe signal mellom høytalere ledningen og kontakten på bass kassa. Takk for svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2015 var på Bilextra her på Kongsberg og kjøpte kabler. Det funker i alle fall. Antenneadapter trenger du sikkert ikke men tar det med. Håper dele nummer stemmer men det får jo eventuelt svar på hos Bilextra om du ringer dit. Dele nr 30.262 ISO overgang. mini ISO F Dele nr 40.096 Audi A6 05'97- Audi A4 04'97- Dele nr 30.568 aktiv ISO Audi foran+bak Dele nr 65.051.1 ISO/DIN antenneadapter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2015 takk for svar. Problemet er at de orginal kontaktene er der ikke lenger. jeg har lodda på nye iso kable. men får ikke bak bassen til å fungere. og finner ikke ut hvilken ledning som styrer den heller. BTW anlegget er ute av bilen samme med ledningsnett. alt er koblet sammen og satt strøm på. får lyd i alle høytalrene uten om de bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...