#1 Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Jeg har nå montert Holset HE221W og DSS-R .280 dyser på min Audi A6 C4 2,5 TDI. Slik bilen går nå så rister ikke svinghjulet i det hele tatt. Så jeg lurer på om jeg har enkelmasse svinghjul. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har det uten å demontere kassen? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2015 Orginal har din bil dobbelmassehjul. Knips noen nærbilder gjennom inspeksjonshullet oppe til venstre på kassa. Når forumet får se kanten av svinhjulet så skal du se at fasiten er rimelig nær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2015 Skal se å få tatt noen bilder I nærmeste framtid ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2015 Dette ser helt klart ut som et trippelmassesvinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2015 Når jeg sammenligner med enkelmasse svinghjulet jeg har i hyllen så ligner den mest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...