#1 Skrevet Mars 22, 2015 Har en passat 2002mod som er litt si bak. Finnes det noe alla "camping fjærer" som er litt stivere som kan monteres bak på bilen? Ønsker ikke kjøpe senkesett for å få den stivere for den er lav nok som den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2015 En gang i verden fantes noe ala gummiklosser som kunne jekkes inn i spiralfjæra for å få den stivere, mente jeg kjøpte det på Biltema da jeg brukte det på en Golf 1 som var noe si bak. Det funka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2015 Nye orginale dempere og fjærer vill nok gjøre sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2015 En gang i verden fantes noe ala gummiklosser som kunne jekkes inn i spiralfjæra for å få den stivere, mente jeg kjøpte det på Biltema da jeg brukte det på en Golf 1 som var noe si bak. Det funka Jeg vet ikke om Biltema har slike lenger, men Bilxtra har slike i to typer: http://bilxtra.no/butikk/#/tilbehor/bil-utvendig/heve-senkesett Men først og fremst ville jeg kjøpt to nye originalfjærer til bilen. Spiralfjærene forringes over tid, og kan gjerne bli mykere og sige sammen. Nye fjærer til en FWD stasjonsvogn koster 595 for stykket på bildeler.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2015 Ser at bilxtra kan skaffe fjører i forsterket utførelse når jeg slår inn regnr min 3bg (4motion) Vil tro de er litt stivere, mulig høyere også (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2015 Forsterket utførelse er nok det samme som "chassis for dårlig vei", som VAG gjerne kaller det. Jeg hadde en A6 som var utstyrt med slike, den var 15 eller 20 mm høyere enn original A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2015 Fattern kjøpte slik med sin nye A6 2.4 V6 engang i tiden - for en flytebrygge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2015 Biltema selger fremdeles slike gummiklosser til å stappe innimellom fjærviklingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2015 Fant noen på meca. Men ser den forsterket fjeren er kortere men litt tykkere..... Høyden vil vel bli som originalt men litt stivere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...