Anbefalte innlegg

vurderer og selge denne siden jeg har en S6 på handa

 

gått ca 288000km. manuell, chip og større dyser, senket 30mm, ca 40000 til neste reg,bytte.

gode vinterdekk 15" og sommerdekk 16", klima, kjørecomputer, bosealegg med kenwood dabradio, skinn int....

ikke kjent rust, kunne vært shinet litt lakkmessig. super bruksbil, arbeidshest og rimelig i forbruk.

neste pkk i 2016

 

har litt vibrasjon i svinghjul ved hardt pådrag i høye gir, følger med enkelmassesvinghjul og nye bolter til det.

dørlås på førerdøren er litt slitt, må lukkes forsiktig for å gå i lås. følger med delene.

prisatt denne til 30000,- inkl årsavgift og omreg. kan følge med org. 18" rs6-1 sommerhjul mot ett lite tillegg :)

bilen er i troms fylke

 

løp & kjøp :)

 

IMG_0812.jpg

 

IMG_0810.jpg

 

IMG_0818.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sende mer info og flere bilder?;) kan være interessert hvis du går ned litt i pris; )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sende mer info og flere bilder?;) kan være interessert hvis du går ned litt i pris; )

 

har egentlig ikke så mye mer innfo å gi :)

ganske fersk 4 hjulskontroll, en som var å kikket på den antydet at ett opphengslager på mellomaksling muligens måtte byttes etterhvert. uten at jeg kan si at jeg merker hverken slakk eller ulyd.

lys i utv. tempdisplay er gåen.

nettopp skiftet olje/filter på motor. fikk i går termostat,tempsensor,luftfilter og dieselfilter som vil bli byttet før ett eventuelt salg.

termostat og giver byttes pga. at ved langkjøring med henger begynte temperatur og pendle sakte mellom 70 og 90 grader, prøvde da og bytte til en gammel termostat som jeg hadde liggende og temp ble stabil.. derfor nytt :)

hengerfestet er foresten nettopp montert på bilen.

er s4 avant refleksplate, så midtdelen fremfor håntak passer ikke, den delen ligger i dørlomma :) orginal plate til A6 følger med.

tror ikke jeg har mer verken positivt eller negativt om bilen. spør så skal jeg svare etter beste evne.

 

25000 + årsavgift og registrering synes jeg er en rimelig pris som både kjøper og selger kan leve med...

 

skrapte ihop de bildene jeg fant av bilen..

 

IMG_0809.jpg

 

IMG_0811.jpg

 

IMG_0814.jpg

 

IMG_0816.jpg

 

IMG_0813.jpg

 

glimt av 16" sommerhjul gjennom bakruten. desverre eneste bildet jeg har.

 

IMG_0815.jpg

 

helt ny dabradio

http://www.kenwood.de/car/receivers/bluetooth/KDC-BT73DAB/

 

18 tommerene eventuel kjøper kan få med bilen for kr.3500,- i tillegg

pene rs6 8x18 inkl. dekkposene :)

 

58_1011801029.jpg

 

kan eventtuelt vurdere en ok automatkasse med tilhørende converter eller det som trenges for ombygging til manuell på S6 2,2 1997 mod i innbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kanskje nevne at seter,dørtrekk og ratt ikke er orginalt, byttet av en tidligere eier.

 

gikk i snitt på 0,54 på strekningen trøndelag-troms nå i vinter.

0,65 på blandet/småkjøring i nærområdet og 0,68 på langkjøring med en scooter på henger.. er målinger etter computer.

mener den er viser ganske så riktig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil, lykke til med salg. Min mening så er denne lett verdt 30 tusen inkl. Ser den bl.a. har fjernstyrt sentrallås, ganske sjeldent utstyr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil, lykke til med salg. Min mening så er denne lett verdt 30 tusen inkl. Ser den bl.a. har fjernstyrt sentrallås, ganske sjeldent utstyr!

 

takk for lykkeønskninger ang salg :)

har ikke tenkt på at det var fjernstyrt sentrallås på bilen, trodde ikke c4 hadde det. kun brukt nøkkel i låsen jeg : rolleyes

googlet litt og fant ut at hvis den ikke var brukt på ei stund koblet det seg ut og må reaktiveres igjen, handle nye batterier i morgen tenker jeg. hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utsetter salg av denne foreløpig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftig :) Fjernstyringen av låsen aktiverer du lett ved å bruke nøkkelen i låsen for deretter å bruke knappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er nå klar for salg.. igjen.. :)

 

15 og 16" hjulene er solgt og bilen leveres nå med 17" vinter og 18" sommer

fikk såpass bra pris for "småhjulene" at prisen er fortsatt 30k inkl årsavgift og omreg. :)

 

ikke det beste bildet, skitten og senterdekslene er ikke montert.

nye 225/45-17 bridgestone blizzak vinterdekk på azev felger.

men ser hvordan de er på bilen i hvertfall.

 

IMG_0870.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan skrive det her også.

etter avtale så er det ingen problem å levere bilen på bardufoss, evenes eller tromsø lufthavn..

fin kjøretur med en dieselgjerrig a6 for dere som er sørfra :) er vel rundt 90 mil fra bardufoss til trondheim

 

iflg. kjørekomputer med gjennomsnittforbruket pr. nå (0,54pr.mil) så er rekkevidden 1780km på tanken.

skulle vel holde med en tank til ned på sørlandet vil jeg tro.. rimelig til å være en stor 4-trekker

 

kan gå 3000 rimeligere uten sommerdekk, da leveres bilen kun med piggfrie 17" vinterdekk..

offroadbil, helst litt moddet kan også vurderes i bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte i Passat 1.9tdi 4motion stv highline?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kanskje

Kan sende litt info på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender info til helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har avtalt henting av S6'en :) så i lykkerus så setter jeg en kortvarig tillbud på denne... kun kr 20000..

vær så snill å berg denne, blir den avskiltet og satt bort er det stooor fare for at den blir en donorbil :P

 

siden s6'en er ett rep.objekt så kan div. deler taes i innbytte

 

-panser

-takrails, v.side

-speil, v.side

-rute til v. bakdør

-automatkasse til 2,2 helst med converter og ecu.

-senkesett med tuv

-refleksplate

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.