Anbefalte innlegg

Ser Hadeland har gensere med skrift på.

Dette hadde jo vært fint om vi i Mjøsa kunne lagd også, kan ikke være vanskelig og få til noe sånt.

Noen som kunne tenkt seg noe sånt her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vel vært prat på å prøve å få til noe der vertfal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke være mye arbeid med det.

Vi lagde noen på innebandylaget i fjor, ble bra og billig husker jeg.

Hvilke firma er det som lager sånn?

Hadde ikke vært vanskelig og tatt en tur og sett hva de har evt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel rimlig mange firmar som driver med det i mjøs området tenker jeg.. men er det å finne noen som gjør det til en bra pris med bra kvalitet i tilfelle ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ett firma på gjøvik som gjorde det for oss på innebandyen, kosta 150,- el neo sånt..... var litt reklame der også men....

Husker ikke hva det heter... Fillern, noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har slik "presse" til å presse på merker her på jobben... presser mye klær til kunder osv.. veit ikke pris på pressing da men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med noe sponsing fra as auto å slikt da...... er jo tross alt litt reklame da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen vil ta tak i det, så er det jo flere firmaer i distriktet vi kunne hørt med. Vi har fått trykt opp 5000 t-skjorter på jobben nå, meste parten på sponsing. Vi kunne jo høre med Jahre, Mekonomen, Frekvens, Olrud evnt flere som er relatert til bil/bilutstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle sammen som skal ha kjøper gensere kan jeg stå for trykkingen! Så blir de ferdige til Treffet i august.. jeg har en slektning som driver med dette her og vil koste minimalt... Men må høre mer med han først om dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle sammen som skal ha kjøper gensere kan jeg stå for trykkingen! Så blir de ferdige til Treffet i august.. jeg har en slektning som driver med dette her og vil koste minimalt... Men må høre mer med han først om dette...

 

Blir det gensere så skal jeg ha en hvertfall....

Går vel ann og sette opp ei liste

Er et firma like ved meg, kan undersøke pris der å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det gensere så skal jeg ha en hvertfall....

Går vel ann og sette opp ei liste

Er et firma like ved meg, kan undersøke pris der å.

 

Gjør det,men jeg får det til gi bort pris.. lager merkene selv.. og han er bare til hjelp.. jeg gjør alt.. han veileder meg.. Tar evt kun penger for trykket.. Hvis han gjør det.. Jeg har gjort det før.. laget mye artig og prøvd mye rart.. Han VIL være snill og lærer meg det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.