#1 Skrevet Mars 24, 2015 I det siste har Q7'n begynt å gire litt hard når den girer fra 5. ned til 4. gir. Noen som veit hva det kan være?? Girer sømløst opp hele veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2015 Bump opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2015 Har vert en aktion på 7trinn dsg med omprogramering og bytte av olje fra synth til mineral olje. Kan dette være relevant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2015 Har vert en aktion på 7trinn dsg med omprogramering og bytte av olje fra synth til mineral olje. Kan dette være relevant? Q7 har Tiptronic. En software oppdatering kan fikse mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2015 Skiftet olje typ... ever? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2015 Skal ha bilen inn over nyttår å få sjekket på verksted sammen med service. Er jo bare rullet 130000 så rart hvis det var noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2015 Burde skifte olje og filter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2015 Burde skifte olje og filter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2015 På 130 000 km burde oljen og filter bli skiftet for andre gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2015 På 130 000 km burde oljen og filter bli skiftet for andre gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2015 Det som jo jeg stusset over er at den girer helt fint når jeg gjør det manuelt med padsene på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2015 Det som jo jeg stusset over er at den girer helt fint når jeg gjør det manuelt med padsene på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...