#1 Skrevet Mars 24, 2015 Hei Da er det duket for treff igjen. Skriv gjerne om du kommer, er gjerne endel som har begynt påskeferien sin. Samme plassen som de forrige gangene, under Danmarksplass. Forhåpentligvis siste treff på vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2015 Planer om å skru bil hele påsken så må nok stå over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2015 Borte i ferien. Men er det noen som skal på sartor treffet til bergen gatebilklubb 2 påskedag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2015 Er med om eg har fått bilen ned fra bukkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2015 E bilen klar til 2. Påskedag blir eg med på sartor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2015 Kansje eg kommer om eg husker det :-). Nærmer seg vel med stormskritt Vårmønstring og, noen som vet noe om antall plasser og kem som skal stille ut? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2015 Er eg i byn kjem eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...