280mm bremser bak på vr6??

Anbefalte innlegg

snes ikke det er noe fint med de orginale små skivene bak på min vr6, kan man uten større mod sette på 280mm skiver, isåfall hvilke deler må jeg bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ville vært helt ubrukelig, uten å oppgradere mframbremsene, da bakhjulene vil låse seg lett under bremsing som gjør at billen vil bli helt ubrukelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men volvo har jo lik dim på fram og bak skiver!? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo må ha en annen bremsekraftregulator. Kai Roger Bakken har noen sinnsyke skiver bak, og han selger jo slikt, så ta en telefon dit og hør om han har noen gode tips for å kunne bruke store skiver.

http://www.krbtrading.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de fleste VAG har en regulator/ventil som regulerer kraften til bakbremsene. Men denne har i hovedsak funskjon og regulere kraften bak ettersom bilen lastes ned.

Vet at denne kan justeres på audi's, og må bla gjøres ved senking.

Men om denne kan brukes i det øyemed det her snakkes om vet jeg ikke!

Men bremsesytemet er jo et enkelt hydraulisk system, og en regulator/ventil på kretsen til bakbremsene er en grei sak og montere inn. Den må da selvsagt justers inn på ruller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.