#1 Skrevet Mars 25, 2015 Noe som irriterer meg fryktelig er når vindusviskeren bak slår seg på når jeg setter den i revers. Noen måte å få dette bort? Programmere det bort elns? Dette skjer selvfølgelig barre når jeg har vindusviskeren på å det regner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2015 Dette kan programmeres bort med vag-com, under 09 cent. Elect. Om det er snakk om A4 B7 kan du lese her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2015 Er veldig irriterende ja. Om du husker på det så kan du ta viskerne helt av, ikke la de bli styrt automatisk av regnsensor. Da vil den ikke viske automatisk v/revers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2015 Dette er en B7 ja, glemte å skrive det... Takk for svar Lars, da må det programmeres bort fortest mulig Stemme det Jon, men det skjer jo aldri at jeg kommer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2015 Hehe da er vi nok to som glemmer det. Kommer på det når eg hører grusen borrer seg inn i bakruta og viskermotorn hyler etter hjelp for og klare og dra den helt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2015 (endret) Haha, blir alltid noen flotte ord då! Besta er å få vekk heile viskeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2015 tar du min og då viss du ska fjerna på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2015 Me for heller gjer det ilag då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...