#1 Skrevet Mars 25, 2015 Trenger litt hjelp med min 2003 Passat 3bg STV. Først: Skal bytte tak antenne på den, hvordan får jeg ned taktrekk?? Så: Når jeg låser/låser opp bilen, så lager den lyd! Utrulig irriterende! Den lager en slags PIP lyd.. Den er importert, så sikkert komet fra ett land der di har sånt! Hvordan får jeg det bort? Mulig å kode bort? Sist: Begge blinklysa mine forran fungerer ikke. Kommer strøm frem til lykta, men ikke liv i noen av pærene. Har prøvd å bytta begge, men hjalp ikke. Noen som har noen ide om hva problemet kan være? Utrolig irriterende! På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2015 1. Du må skru av en haug med deler. Du ser jo hva som er i veien for taktrekket 2. Kodes vekk med vagcom. 3. Har du strøm frem til sokkelen, men pæra lyser ikke så virker ikke pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2015 1: Du må ta av D-dekslene, disse drar du bare av hvis jeg ikke feil også ta ut lyset i bagasjerommet. Du ser hvilken side du skal stikke skrujernet. I tillegg skru ut håndtakene i taket ved passasjerraden (torx?), så har du litt mer å jobbe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...